poniedziałek, 22 września 2014

Zakupy na iHerb i kilka słów o witaminie B12

Wczoraj odebrałam moją pierwszą paczkę z iHerb! Zamówienie było skromne i złożone ze względu na jedną rzecz, a reszta stanowiła dodatek. Jeśli jesteście ciekawe co znalazło sie w koszyku zapraszam do lektury.


Wszystko zaczęło się od tego, że potrzebowałam tabletek z witaminą B12 (obowiązkowa suplementacja dla wegan) jednak wszyskie jakie widziałam w aptekach są na bazie cyjanokobalaminy, czyli syntetycznie wytwarzanej substancji, która co prawda jest bardzo tania ale w naszym organizmie musi najpierw zostać przełożona na metylokobalaminę, którą nasz organizm przyswaja. Zaczęłam więc szukać w sklepach internetowych suplementu zawierającego metylokobalaminę (methylocobalamin). Założyłam sobie także brać tabletkę tylko raz w tygodniu ponieważ jest to o wiele wygodniejsze niż codzienne łykanie, a dla naszego organizmu nie ma żadnego znaczenia ponieważ kumuluje on sobie B12 i nie musimy codziennie jej uzupełniać. Potrzebowałam więc tabletek o dawce 5000mcg, które okazały się bardzo, bardzo drogie (około 90zł za 60tabletek co wystarczyłoby na rok jednak na początek nie chciałam tyle inwestować). 
Zupełnym przypadkiem przeglądałam iHerb i okazało się, że to prawdziwe królestwo wysokodawkowej metylokobalaminy! I tak o to byłam zmuszona do zrobienia zakupów :)



1. Zoi - B12 Methylocobalamine 5000mcg za 2,95$ - produkt z sekcji Trial - gdy zamawiamy go po raz pierwszy mamy promocyjną cenę. Tabletek jest 30 co powinno wystarczyć na pół roku suplementacji, w dodatku nie trzeba ich połykać (nie umiem połykać tabletek, serio) tylko rozpuszczają się jak cukierki - w smaku dość słodkie, jak na leki nienajgorsze.  

2. Coconut Palm Sugar  - organiczny cukier kokosowy 454gramy za 4,45$ -  ma niski indeks glikemiczny, jest nierafinowany i stanowi naturalny dosładzacz. Zrezygnowałam z cukru już jakiś czas temu i na codzień mi go nie brakuje ale kiedy mam ochotę na upichcenie czegoś trudno jest się bez niego obejść. Ma lekko karmelowy smak, ale jest on na tyle delikatny że gubi się w potrawach - nie to co stewia, która dla mnie jest po prostu nie-do-zniesienia! Można go kupić  niektórych sklepach ze zdrową żywnością w Polsce ale jest dwa razy droższy (sic!).

3. Collagen Essence Mask - 2 maseczki do twarzy - ogórek (oczyszczająca) i aloes (nawilżająca) za 0,50$ (Trial)

4. Under Eye Treatment - płatki/maseczki pod oczy za 0,50$ (Trail)

5. Próbka organicznej herbaty za 0,25$ (Trial)

6. Sierra Bees, Organiczny balsam do ust za 0,50$ (Trial)


Po użyciu kodu zniżkowego, i doliczeniu przesyłki za całość zapłaciłm 12$. Na przesyłkę czekałam dokładnie 11 dni, wszystko było dobrze zapakowane i zabezpieczone. Jeśli macie jakieś perełki z iHerb do polecenia to koniecznie dajcie znać!

A jeżeli ktoś będzie robił zakupy po raz pierwszy zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego QPD938

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania!